سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش وخود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

حقوق زن

 

امروز جمعه است و همیشه جمعه ها بهانه خوبیه برای گفتن و نوشتن در باره امام زمان (ع ) و خودمون و نوع نگاه ما به ایشون و یا نوع نگاهی که تصور می کنیم اون حضرت (ع) به ما دارن .

دیشب توی وبلاگ یکی از دوستان مطلب جالبی خوندم . ایشون نوشته بودن " من وقتی صلوات می فرستم وعجل فرجهم آخرش رو حذف می کنم ... چون اگه آقا ظهور کنن گردن خیلیها رو میزنن و توی همین پارسی بلاگ خودمون حمام خون راه میافته ...)

البته بدم نیست که نگاه آدم همیشه نسبت به اعمالش یک نگاه بدهکارانه باشه و همیشه کفه اعمال مثبتش رو کم و سبک بدونه ، اما این کار نباید تا جایی پیش بره که از اینور بوم بیافته و نگاه کاملا ناامیدانه داشته باشه .

این مساله دو پیامد نامطلوب داره :

یکی اینکه دست انسان رو در انجام گناه باز تر می کنه یعنی با این نگاه که" من عمل حسنه ای در پروندم ندارم که باعث نجاتم بشه و یکسره گناه و خبطه پس بقیه گناهانم روش " لذا براحتی انسان تن به گناهان ریز و درشت میده .حال استغفار رو از خودش سلب میکنه و میزان مقاومت در برابر گناهان رو در وجودش کاهش میده .

دوم اینکه چشم اندازی منفی ، خونین و بی رحم و پر از قساوت نسبت به امام رئوفی بدست میده که همواره بدنبال اصلاح امور مسلمانان هستند و منتظر تحول و اصلاح در وجود تک به تک ما .

بد نیست بدونیم به خاک و خون کشاندن جهان و اهل آن و بی رحمی در برخورد با خلق خدا و تمامی ملل و مذاهب از سوی امام عصر ( ارواحنا فداه ) و شمشیری که همواره طالب خون تمامی مردم جهانه ، یکی از برنامه های صهیونیستها برای مقابله جهانی با امام عصر (عج) هست که حتی فیلمهایی هم در راستای این هدف ساخته اند .

شمشیر امام زمان (عج) تشنه خون جباران و گردنکشانیه که نسلها را برباد میدن و تمامی انسانهای آزاد دنیا – از هر قوم و نژاد و آیینی - را به استضعاف می کشونن ، می کشند و استکبار می ورزن .

درسته که ما مسلمانانی پر شور و عاشق و سر از پا نشناخته امام عصرمان ممکنه نباشیم اما محب ایشون که هستیم و امید داریم این محبت ، ما را روز به روز به آن حضرت (عج) نزدیک تر کنه و موجبات یاری ایشون در وجودمون با انجام اعمال صالح فراهم تر از پیش بشه  

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم





  • کلمات کلیدی :

  • ::: جمعه 86/9/2 ::: ساعت 5:9 عصر :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر