سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

حقوق زن

 

نمی دونین سر تا پای یه خانم چقدر غرق وجد و شعف میشه وقتی می بینه یکی اینجوری از حق و حقوق پایمال شده اش - که تا حالا نمی تونست حتی درباره اونها حرف بزنه – دفاع که نه ولی تو بوق و کرنا اون ها رو مطرح میکنه !

اومدن از یه سری احکامی که در قران اومده – که البته برای هر کدوم هم علت خاصی وجود داره ، اما غالبا خانمها به دلیل اینکه از علل این احکام آگاهی درست ندارن و اهل تحقیق هم نیستن و در نتیجه عجولانه قضاوت می کنن – لیست برداشتن ، کردنش طومار ، دوره راه افتادن تو دانشگاه ها و جمع خانم ها و دخترها ، هی امضا جمع میکنن . که چی !!!!؟؟؟؟

که اسلام به ما احترام نذاشته ، حقوق ما در قران رعایت نشده و یکی از این جمع خواهران ارجمند و دلسوز فمینیست به دادمون برسه و اینا ....

البته می دونین ؟! بایدم این کار رو بکنن ! آخه خانمها پتانسیل بسیار بالایی دارن پس معقول ترین کار اینه که پتانسیل قوی و بالای خانم ها صرف استیفای حقوق خودشون بشه و به عبارتی سرشونو به استیفای حقوق و بحث بگیر و ببند حقوقی و شعارهای جذاب " سهم من نیمی از آزادی " و ... گرم کنند .

این بهترین راهیه که می تونن خلاصه سر نصفی از مسلمونها رو بند کنن که متوجه نشن دورو برشون چیا میگذره !!!!! تازه سر نصف دیگه هم به این ترتیب گرم این کشمکش حقوقی میشه .

منظورم این نیست که هر کی هر کاری خواست بکنه و یه خانم هم بمیره و دم نزنه تا وارد بحث های حق و حقوقی نشه . نه اصلا منظورم این نیست – ضمن اینکه در این قسمت هم حرف برای گفتن زیاد داریم – منظور اینه که نذاریم ما رو در چاله حقوقی پرت کنن و بدون اینکه بدونیم در اون زندگی کنیم .

ولی واقعا حیف . کاش این خانم هایی که انقدر بهشون بر می خوره ، یه کمی تحقیق بیشتری میکردن و با مراکز تحقیقی در تماس بودن و پرس و جو می کردن ، تا یه مشت آدم مغرض ، با اهداف و نیات معلوم و مجهول از احساسات و عواطف اونها برای رسیدن به اهداف خودشون بهره برداری نکنن؛کاش خانم ها از نظر آگاهی های حقوقی و بویژه حقوق زن در اسلام و نگاه اسلام به زن ، خودشونو اونقدر بالا می کشیدن تا نه کسی از نا آگاهی اونها سوء استفاده کنه و نه کسی بتونه با حرف های بی اساس – که اونها رو به قران و دین منتسب میکنه – تحقیرشون کنه و نه کسی حقوق مسلمشونو ضایع کنه .

و بازم ای کاش اگه می خوان مخالفت کنن یا اعتراض ، دانسته و عالمانه وارد اعتراض بشن ؛ و درست بحث کنن و ایراد بجا بگیرن ؛ قبل از اینکه خودشونو ابزار دست یه عده ای قرار بدن و بعدا بفهمن همش بازی بود ؛ و این جنجال و ابزار طلبی برای یه چیز دیگه بود ؛ نه شخصیت و حقوق اونها .و قبل از اینکه زهرجهل و سیاست های پنهانی رو در جام های طلایی به خوردشون بدن .





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 86/7/3 ::: ساعت 10:48 صبح :::   توسط شهرمجازی قرآن کریم 
    نظرات شما: نظر