• وبلاگ : حقوق زن
  • يادداشت : جهنم محبت بخش دوم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا

    سلام

    دل هيچ‏گاه از عشق و محبت خالي نمي‏شود. مگر وقتي كه بميرد. بنابراين هرگاه خواستيم از عشق و محبتي رها شويم، چاره كار اين است كه عشق و محبت ديگري را به جايش در دل خود بياوريم. همه گرفتاري‏هاي ما از وقتي شروع مي‏شود كه دلمان از عشق و محبت خدا خالي مي‏شود و عشق و محبت غير خدا در آن راه پيدا مي‏كند.

    خوشبختانه عشق و محبت به غير خدا سراب است. وقتي كسي گرفتارش مي‏شود، او را كامياب و اشباع نمي‏كند و همين زمينه اين مي‏شود كه به سوي عشق حقيقي كه همان عشق الهي است، سوق پيدا كند. اين هم يك تفسيري است براي عبارت «المجاز قنطرة الحقيقة»(عشق مجازي پل رسيدن به عشق حقيقي است).

    موفق باشيد و عاشق

    كليدواژه‏هاي عشق در قرآن

    پاسخ

    سلام ممنون از اظهار نظرتون فرمايشات شما كاملا متين و درست ولي خيلي خوبه تمرين كنيم اولا به دوست داشتني هامون جهت بديم و ثانيا هميشه يادمون باشه اگه خدامون ،صاحبمون و مولامون يه چيزي رو برامون نخواست بدونيم جز خير نخواسته .ما در زندگي دنيايي ناچار از ايجاد رابطه با ديگرانيم به هر شكلي ، قوم و خويشي يا ازدواج يا رفاقت و دوستي و ... مهم اينه كه همه روابطمون من جمله عشق به همسر يا خانواده در راستاي همون عشق الهي باشه كه البته خيلي هم ارزشمنده در پناه حق